איך מקבלים החזר מס בגין נקודות זיכוי?

מהן נקודות זיכוי במס הכנסה? נקודות זיכוי במס הכנסה, הן אפשרות להפחתת תשלומי מס. כל נקודה שווה 235 שקלים, כך שככל שיש לכם יותר נקודות זיכוי, כך תשלמו פחות כסף על מיסים. זה לא אומר שתקבלו כסף מהמדינה על העודף, אלא מה מקסימום ההקלה במס שתוכלו לקבל.

החזר מס בגין נקודות זיכוי, זו אופציה לאנשים ששילמו כבר מיסים, שמסיבות שונות לא היו צריכים לשלם אותם, ועכשיו הכסף מעלה אבק במס הכנסה, ומחכה שייזכרו בו.

אתם יכולים לקבל את כל הכסף הזה בחזרה, עם ריבית והצמדה. איך? בואו נדבר על זה.

 

איך עובד החזר מס בגין נקודות זיכוי?

כמו שאמרנו, כל נקודת זיכוי שווה 235 שקלים. זה אומר, שאם תיאורטית הייתם צריכים לשלם מס בסך 1000 שקלים, ויש לכם 2.25 נקודות סיכוי כתוצאה מהיותכם תושבי ישראל העובדים בה, תצטרכו לשלם 1000 שקלים, פחות 235*2.25. כלומר, רק 471.25 שקלים.

חסכתם יותר מחצי מתשלומי המיסים שלכם!

ומה יקרה אם בדצמבר, נניח, האישה שלכם ילדה תינוק? יש לכם אפשרות להזדכות ממס על כל השנה כולה! ואם לא הגשתם בזמן את המסמכים, תוכלו לבקש החזר מס בגין נקודות זיכוי, בצורת רטרו, עד שש שנים לאחור.

אם קניתם בית חדש, ושילמתם מס שבח. אם פוטרתם, ועדיין מס הכנסה המשיך לגבות את שלו, ועד שתפסתם את זה- בינתיים עברו כמה תשלומים. אם התחתנתם, ולבן או בת הזוג שלכם יש ילדים בהחזקתם, כמו אלמנים, למשל, תקבלו נקודות זיכוי גם עליהם. ואם לא ביקשתם בזמן… תוכלו לבקש החזר מס בגין נקודות זיכוי.

 

איך מגישים בקשת החזר מס?

למעשה, לא מדובר על פרוצדורה מסובכת מדי, אך קיים תמיד סיכון שמס הכנסה ייזכר שאתם חייבים לו כסף, ואז יגבה מכם סכומים גדולים, הכוללים ריבית והצמדה, ורק תצאו בנזק.

במקרה שאתם חוששים שזה מה שיקרה, או שאתם רוצים לוודא שמיקסמתם את האפשרויות שלכם, תוכלו לשכור שירותים של חברת פיננסים, ולעשות סדר בדברים יחד איתם. הם יעזרו לכם לקבל את מקסימום השכר, וידריכו אתכם אם אכן משתלם לכם.

 

אינדיגו פיננסים – דואגים להחזיר לכם את הכסף שלכם

אינדיגו היא חברת שירותים פיננסים הפועלת על מנת להחזיר כספים המגיעים לאנשים ששילמו מס מיותר. יש לנו מחלקה ייעודית לשכירים, ואנו מחזירים כספים אבודים לאלפי לקוחות בכל שנה. החזר מס בפשיטת רגל, בגלל אבטלה, בגלל לידת תינוק, מעבר דירה ליישוב מזכה, שינויים בעבודה ובהשתכרות ועוד.

 

נשמח לעזור גם לכם, ולרתום למען המטרה החשובה הזו את כל בעלי המקצוע שעובדים אצלנו למטרה זו: רואי חשבון, יועצי מס, סוכני ביטוח, עורכי דין, ועוד עשרות של עובדים מקצועיים. בעזרת כל האנשים המדהימים שלנו, אנו מסוגלים לספק פתרונות לכל סוגיות המס המורכבות ביותר שיש.

חשוב לנו לייצר שקיפות בתחום החזרי המס, ולהקל גם עליכם את הבנת שיטת המיסוי בישראל. כך תוכלו להנות מזכויותיכם, למצות אותן, ולהשאיר אצלכם את מירב הכסף עליו עבדתם.

צרו איתנו קשר לכל שאלה, ונשמח לעזור גם לכם להחזיר את הכסף הביתה!

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.