מבנה הוא תוכנית או מתאר של הטקסט. ניתן להשתמש בו כדי לארגן קטע כתיבה או נאום. מבנה יכול להיות שימושי בסיוע לכותבים להישאר ממוקדים בנקודות העיקריות של עבודתם ולא ללכת לאיבוד בפרטים לא רלוונטיים. עם זאת, אם סופרים לא משתמשים במבנה, זה עלול לגרום ליצירה לא מאורגנת שיכולה להתפרש בקלות. כלל אצבע טוב הוא לחשוב איזה סוג של מידע אתה צריך להעביר, מה שיעזור לך ליצור את המבנה שלך. גישה זו עוזרת לך להימנע מיצירת קטעים משעממים ולא מעניינים תוך שמירה על הכוונה המקורית שלך.הרעיון של מבנה מסוכן הוא כזה שיכול להיראות מוזר לאנשים מסוימים. עם זאת, זה נושא פופולרי היום באינטרנט מכיוון שאנשים רבים דנים כיצד הם חיים כיום במבנה מסוכן.
הרעיון של מבנה מסוכן נובע מהרעיון שיש שלושה חלקים לכל בניין – יסוד, קירות וגג. אם אחד מהחלקים הללו חלש, אז הבניין יהיה לא יציב ועלול ליפול למטה. זה אומר שאם אין לך יסודות חזקים לחיים שלך ולמערכות היחסים שלך, אתה עלול להיגמר גם בחיים או מערכת יחסים לא יציבים.
סכנות של המבנה
חלק זה דן בסכנות של המבנה המסורתי – התחלה, אמצע וסוף. ישנן שלוש דרכים עיקריות שבהן אנשים מקבלים את הסיפורים שלהם: התחלה, אמצע וסוף. אמנם זו דרך מצוינת ליצור סיפור עם פיתולים, אבל זה גם יכול להיות מגביל מאוד עבור מחבר. חלק מהרומנים המדוברים ביותר הם אלה שאין להם התחלות או סוף כלל. הם פשוט ממשיכים במעגלים עד שהם מעלים נקודה או מסקנה מעניינת. מבנה מסוכן הוא מונח המשמש לעתים קרובות לתיאור סגנון אדריכלי עם התכונות הבאות: זהו בית א-סימטרי עם גג מחודד, חלונות קטנים וגמלון אחד או יותר. ייתכן שלבית היו גגות גמלונים מדורגים, מעקים או צריחים. הגג עשוי להיות מפותל או בצורת גמברל. יש לו פרט חיצוני מגושם כמו ארובות מפותלות או סירי ארובה גדולים. בגג עשויות להיות גם מעונות. מבנים אסימטריים מחולקים למקטעים על ידי קירות בולטים עם פתחים גדולים ולעיתים בהם חלונות קטנים הנקראים מפרצים. הכניסות לרוב מקושתות או כוללות מרפסת מעוטרת בעמודים, פרצי שמש של עיטור ו/או סוגרים התומכים במרפסת ב"עליית הגג".
מבנה המסוכן
המבנה המסוכן הוא אסטרטגיה הכוללת שימוש בתכונות או טקטיקות כדי לפצות על חולשות במשחק שלך. זה יכול להיעשות עם כל משחק, אבל זה מיושם לרוב במשחקים מרובי משתתפים או משחקים עם קאסט גדול של שחקנים. מבנה מסוכן משמש כאשר אתה רוצה לוודא שלמשחק שלך יש מספיק עומק וגיוון כדי לשמור על שחקנים מעורבים, אבל יש לו כמה בעיות מפתח. הבעיה הראשונה באסטרטגיה הזו היא שהיא גורמת להכל להרגיש 'הוגן'. לשחקנים אין תמריץ להתאמץ יותר ולשפר את כישוריהם מכיוון שהם מרגישים שאנשים אחרים פשוט מסוגלים להשיג את אותם הדברים שהם עושים. הבעיה השנייה עם האסטרטגיה הזו היא שקל לאנשים שלא מעוניינים לשחק נגד שחקן אחר לנצח על ידי גיוס אחרים שמוכנים לשחק נגדם,
השימוש בקול פסיבי במשפטים הוא טעות כתיבה נפוצה ששימשה סופרים רבים במשך מאות שנים. קול פסיבי משפיע על כתיבה באופן שמקשה על הקורא להבין מה קורה. ניתן להשתמש בקול הפסיבי ביעילות כאשר אתה מחשיב את הקהל שלך ואת מה שהם צריכים לדעת. עם זאת, אם לא תיזהר ותכתוב בטון או בבחירת מילים שגויה, הקוראים שלך ימצאו את זה מתסכל וקשה לקרוא.