בישול על פלטה חשמלית

פלטה חשמלית משמשת לצרכים רבים. היא ניידת ניתן לקחת אותה ממקול למקום ללא תלות בגז. בטיחותית  לשימוש ומגיעה במגוון רחב של גדלים. הפלטה מאפשרת להפשיר לחמם ולבשל כל דבר בצורה בטוחה ויעילה. בישול מהיר או בישול איטי, לטיגון הקפצה ואפילו אפיה. אם תבקשו יש גם פלטה כפולה כך שתוכלו לבשל 2 סירים בו זמנית ולחסוך זמן יקר.

 

4 סוגי פלטות חשמליות

פלטה לשבת

הפלטה מגיעה בצורת משטח שבתוכן גוף חימום. הפלטה היא בסיסית ובשעה שמכניסים את השקע לחשמל לא ניתן לשנות את הטמפרטורה. היא מגיעה לרמת חום קבועה ויחסית נמוכה. מתאימה לבישול ארוך ואיטי. שימושית בקרב שומרי השבת המבקשים לא להדליק אש במהלכה לצורך בישול. בעזרת הפלטה הם מצליחים לשמור על האוכל חם במהלך השבת ולהנות ממאכלים מסורתיים כדוגמת חמין.הפלטה מתאימה ל 4 סירים גדולים, היא מגיעה מאלומיניות או מזכוכית.

פלטת אינדוקציה

פלטה שמזכירה מאד את כירת האינדוקציה המקובעת לשיש במטבח. היא קטנה יותר מתאימה לסיר אחד או שתיים. ניתנת להפעלה בקלות באמצעות מתג. וניתן לווסת את הטמפרטורה באמצעות כפתור לשליטה ב 12 דרגות חום. הפלטה מגיעה לטמפרטורה גבוהה ומתאימה לבישול ארוך, טיגון, צליה ועוד. קל מאד לנקות אותה והיא מגיעה עם מנגנון בטיחות לכיבוי אוטומטי בחלק מהדגמים שלה.

פלטת בישול נירוסטה

מדובר בפלטה שמגיעה עם 1 או 2 מוקדי בישול, ניתן לשלוט ברמת החום. היא מגיעה עם להבה בודדת גדולה או 2 להבות אחת גדולה ואחת קטנה. מתאימה לרוב סוגי הבישול ונוחה מאד לשימוש.

פלטת חימום לכוס שתיה

מדובר בפלטה קטנה מאד קלה וייחודית. היא מגיעה בגודל הזה כיוון שהיא מיועדת לשמור על חום קבוע של כוס השתיה. כדוגמת תה קפה ועוד. היא לא מתאימה לבישול ויש לה 2 דרגות חום נמוכות יחסית. מפעילים אותה בעזרת מפסק כיבוי והדלקה פשוט.

 

פלטה יכולה להיות פתרון לשומרי שבת, אנשים שיוצאים לקמפינג או טיולים באזור שישי חשמל ומעוניינים לבשל. ליחידת מגורים. כתגבור כאשר הכיריים בבית מלאים ועוד. ישנם שימושים רבים ופונקציות לפלטה. כמו שראינו לכל אחת את הייחודיות שלה. כדי לבחור את הפלטה המתאימה חייבים להבין את הצורך. שכן פלטת שבת לא תוכל להתאים למי שמבקש לבשל בטמפרטורה גבוהה, ופלטת אינדוקציה לא תתאים לשומרי שבת. לכן לפני קניית פלטה חשמלית ניתן לקבל מפרט וייעוץ מקצועי מאנשי מקצוע. לפרטים לחץ כאן.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.