בניית דף נחיתה בוורדפרס

 

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן ויש לה קהילה גדולה של מפתחים, מעצבים ואנשי מקצוע אחרים שיוצרים תוספים כדי להקל על תהליך בניית דף נחיתה.

ישנם תוספים רבים שיכולים לעזור לך לבנות דף נחיתה בוורדפרס. תוספים אלה מאפשרים לך להתאים אישית את העיצוב, הפריסה והפונקציונליות של אתר הוורדפרס שלך.

 

ישנן שתי דרכים לבנות דף נחיתה בוורדפרס

הדרך הראשונה היא להשתמש באחד מהערכות נושא החינמיות הרבות הזמינות להורדה ב-WordPress.org. הדרך השנייה היא להשתמש באחד ממגוון נושאי הפרימיום הזמינים לרכישה באתרי אינטרנט שונים.

כלי שיווקי כדי לעודד אנשים לבקר באתר האינטרנט של החברה או הארגון שבבעלותם דף הנחיתה.

דפי הנחיתה מעוצבים בדרך כלל מתוך מחשבה על המטרות הבאות

– הגיב תנועה לאתר האינטרנט שלהם

– לשכנע את המבקרים לבצע פעולה

– איסוף מידע מבקרים

– הגדל את שיעורי ההמרה

– לשפר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות

דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד שמוצג כאשר מישהו לוחץ על תוצאה או פרסומת של מנוע החיפוש. דף נחיתה הוא בדרך כלל דף האינטרנט הראשון ולפעמים היחיד שמישהו רואה כשהוא מגיע לאתר שלך.

ותוכלו לעשות זאת אצל עדן שרעבי – קידום אתרים

חשוב לזכור שהמטרה של דף נחיתה היא להמיר מבקרים ולגרום להם לבצע פעולה. זה אומר שאתה צריך שיהיה לך תוכן ברור, תמציתי ומשכנע באתר שלך. אתה גם צריך לנצל את כל השטח הפנוי באתר שלך כדי שיהיה קל לאנשים שמבקרים בו לגלות מה אתה מציע וכיצד הם יכולים ליצור איתך קשר.

 

דף נחיתה הוא דף אינטרנט המופיע כאשר מישהו לוחץ על קישור במייל

או כאשר הוא לוחץ על קישור בפרסומת. הוא נועד למשוך את תשומת ליבו של המבקר ולשכנע אותו לבצע את הפעולה הרצויה.

לפלטפורמת וורדפרס יש תכונות רבות שניתן להשתמש בהן ליצירת דפי נחיתה. אלה כוללים את בונה הגרירה והשחרור שלו, המקל על יצירת תוכן ללא כישורי קידוד, והשילובים שלו עם Google Analytics ו-Google AdSense, שמקלים על מעקב אחר פעולות המבקרים ויצירת הכנסות מפרסומות.

וורדפרס היא מערכת פרסום אינטרנט בקוד פתוח המשמשת מיליוני אנשים, ארגונים ועסקים בכל רחבי העולם. הפלטפורמה מאפשרת לכם ליצור אתר או בלוג תוך דקות ללא כל ידע ב-HTML, CSS או PHP.

דף נחיתה הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק שלך. זה צריך להיות מרתק ומושך מבחינה ויזואלית כדי שיוכל למשוך מבקרים לאתר שלך. אתה יכול ליצור אחד באמצעות WordPress עם תוסף דף נחיתה. להלן השלבים:

1) התקן והפעל את הפלאגין בלוח המחוונים של וורדפרס שלך.

2) לחץ על כפתור 'הוסף חדש' תחת דפי נחיתה בתפריט סרגל הצד השמאלי

3) הזן את הכותרת, התיאור של דף הנחיתה שלך ובחר פריסה

4) הוסף בלוקי תוכן כדי לאכלס את דף הנחיתה שלך בטקסט, תמונות, סרטונים

בניית דף נחיתה בוורדפרס היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבצע את השלבים הבאים.

  1. התקן את התוסף לדף נחיתה
  2. צור דף חדש ותן לו את הכותרת "דף נחיתה"
  3. הוסף את קטע הקוד הבא לדף החדש שלך שנוצר:

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.