הכירו את השיטה המובילה בטיפול בנוירופידבק

כל מה שרציתם לדעת על טיפול בהפרעות ובעיות שונות באמצעות שיטת נוירופידבק

אם אתם, ילדכם או מישהו אחר מבני המשפחה שלכם, סובלים מבעיה כלשהי, כמו הפרעת קשב וריכוז, לקויות למידה, הפרעת חרדה, פוסט טראומה, או דיכאון, כדאי שתדעו ש: ראשית, אתם לא לבד. ושנית – כן, יש מה לעשות עם זה. נכון שאמנם אנשים רבים נוהגים לחשוב שהפרעות ובעיות התנהגות שונות אינן ניתנות לטיפול, בין אם כי לא שמעו על טיפול הולם, כי אינם מאמינים בכך, או כי ניסו טיפולים אחרים שלא עבדו עליהם ולא שיפרו את מצבם. אבל, חשוב שתדעו שיש שיטת טיפול חדשה לטיפול בהפרעות ובעיות שונות, שנקראת נוירופידבק. יש לה 85 אחוזי הצלחה (שזהו נתון מרשים למדי), והיא אינה פולשנית, אינה כוללת שימוש בתרופות, ומוכחת מחקרית בתור שיטת טיפול שמביאה לשיפור באיכות החיים בטווח הארוך.

מהו טיפול נוירופידבק?

מדובר בטכנולוגיה חדשנית, המשלבת גם גישות ושיטות טיפול מסורתיות, לטיפול בהפרעות ובעיות שונות, באמצעות הסדרת פעילות מוחית בלתי תקינה, המובילה להטבה ניכרת במצבו של המטופל.

טיפול בנוירופידבק – מתי ולמי זה מתאים?

טיפול זה מתאים למגוון רחב של הפרעות ובעיות. כמו אפילפסיה, תסמונת טורט, הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות, הפרעות חרדה, בעיות תקשורת, פוסט טראומה, דיכאון, לקויות למידה, OCD – שזו הפרעה טורדנית כפייתית, טיפול לאחר אירוע מוחי, טיפול בירידה קוגניטיבית מינימלית ועוד.

נוירופידבק – יתרונות הטיפול

אז מהם בעצם יתרונות הטיפול באמצעות נוירופידבק? להלן 3 היתרונות העיקריים:

  1. טיפול לא פולשני וללא תרופות
    הטיפול לא כולל התערבות כירורגית, ואינו פולשני בשום צורה. בנוסף, הטיפול לא דורש לקיחת תרופות, אשר עלולות לפגוע במאזן הביוכימי של פעילות המוח, ובכך להוביל לתופעות לוואי או לשינויים שליליים בהתנהגות או בהרגשה.
  2. טכנולוגיה מוכחת מדעית ומחקרית
    מדובר בטכנולוגיה התנהגותית-קוגניטיבית, אשר הוכחה במגוון מחקרים בתור שיטה יעילה ומוצלחת, כאשר שיטת נוירופידבק של א"מ הדרך נמצאה כבעלת 85 אחוזי הצלחה, שזה פשוט המון!
  3. שיפור באיכות החיים לטווח ארוך
    השיטה מאפשרת טיפול איכותי בבעיה, והיא מובילה לשיפור אמיתי, משמעותי וארוך טווח באיכות החיים.


למה לבחור בטיפול נוירופידבק במכון א"מ הדרך?

במכון א"מ הדרך תמצאו מגוון טיפולים רגשיים והתנהגותיים, וכן הדרכות הורים וסדנאות לשיפור התקשורת המשפחתית והבין אישית, המועברים על ידי מיטב המטפלים. במכון עובדים במקביל גם עם המטופל וגם עם הוריו או משפחתו, ובמקרי הצורך עובדים בשילוב עם צוות בית הספר. וכל זאת במטרה להגיע לשיפור מקסימלי ככל האפשר באיכות החיים של המטופל ושל הסובבים אותו. במשך שנות פעילות המכון, הצוות הוכשר בשיטות טיפול שונות, וצבר ניסיון רב בהובלת תהליכי שינוי ושיפור באיכות חייהם של הסובלים מהפרעות ובעיות התנהגות שונות, תוך התאמת גישות הטיפול השונות לצרכי המטופל.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.