חופשה ישראלית במיטבה: הצימרים הכי אהובים


מחפשים צימרים מומלצים? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה הכנו עבורכם סקירה של 4 הצימרים שהישראלים הכי אוהבים (בהתבסס על הביקורות באתר צימר טופ). אז אם אתם מעוניינים למצוא צימר מעוצב, מפואר ומאובזר – להלן הצימרים הכי מפנקים, שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

4 הצימרים שהישראלים הכי אוהבים

1. דורנס – Dorness (לזוגות בלבד)

היכן נמצא? במושב בן עמי, הסמוך לנהריה, במרחק 5 דקות נסיעה בלבד מחופי אכזיב, ובקרבת אטרקציות ואתרי התיירות הכי שווים בגליל המערבי – כמו גני הבהאיים, אגם מונפורט, ראש הנקרה, טיולי ג'יפים ועוד.

מה במתחם? בקתת עץ, ו-3 סוויטות מאובזרות, מעוצבות ומפוארות, הכוללות בריכה פרטית גדולה (בחלק מהסוויטות הבריכה מחוממת ומקורה) וג'קוזי אישי מחומם – בכל אחת מהן, וכן אירוח אישי צמוד ומפנק. בנוסף, האירוח כולל מגוון פינוקים כלולים בתשלום, כמו בקבוק יין משובח, חלב וערכת קפה, נירות, סבונים, נעלי ספא, ומגבות וחלוקי רחצה. ותוכלו גם להזמין עיסויים מקצועיים או ארוחות שף בתוספת תשלום.


2. צימר ארבע עונות בגליל

היכן נמצא? במושב אילנייה הממוקם בסמוך לצומת גולני, בפאתי הגליל ובקרבת הכנרת. בסביבת המקום תמצאו נוף משגע, נחלים, מסעדות, פעילויות שטח, מסלולי הליכה ועוד.

מה במתחם? 4 צימרים מעוצבים באופן רומנטי ומאובזרים באופן מלא, כאשר בשניים מהם תמצאו גם ג'קוזי ספא פרטי מחומם ומפנק. במתחם 5 דונמים של צמחייה עשירה ופינות פסטורליות שכיף לטייל בהן, וגם כל מיני אטרקציות שיעזרו לכם ולילדים להעביר את הזמן בכיף – כמו שולחן פינג-פונג, כדורגל וסנוקר, וג'קוזי ספא מקורה ענקי, הנגיש עבור כל האורחים במתחם. האירוח כולל שתייה קרה, יין, עמדת קפה, פיצוחים, פירות, עוגה ביתית וערכת ספא מלאה. וניתן להזמין גם ארוחות בוקר עשירות, או עיצוב של הצימר לאירועים כמו ימי הולדת, בתוספת תשלום.

3. ולדמנס

היכן נמצא? בכפר ורדים, הנמצא בגליל המערבי, בקרבת מגוון אתרים תיירותיים, אטרקציות ושבילי הליכה וטיולים – כמו מבצר יחיעם, נחל אכזיב, שביל נורמן, יקבים, מחלבות, ברים ועוד.

מה במתחם? 2 סוויטות אינטימיות, יוקרתיות ורומנטיות, בהן תמצאו מיטה זוגית ענקית עם מזרן איכותי, מטבח מאובזר באופן מלא, טלוויזיה חכמה עם ספריית סרטים וחבילת ערוצים מלאה של HOT, מכונת אספרסו, חדר רחצה מפנק עם כל מה שאתם צריכים ועוד. וכמובן – בכל סוויטה גן פרטי, עם בריכה מחוממת גדולה משלה. האירוח כולל מגוון פינוקים כמו בירות, משקאות קלים חמים וקרים, שוקולדים, עוגיות ועוד, ואפשר להזמין ארוחת בוקר (בתוספת תשלום).

4. אצולת הנוף

היכן נמצא? במושב יערה שבגליל המערבי, הנמצא בקרבתן של המון אטרקציות מגוונות.

מה במתחם? 2 צימרים המאובזרים באופן מלא, מעוצבים באופן מודרני, וכוללים ג'קוזי ספא פרטי בתוך הצימר, ובריכת שחייה (מחוממת ומקורה בחורף) שנמצאת בחצר הפרטית של כל אחד מהצימרים. האירוח כולל יין, שתייה קלה, שוקולדים ועוד מגוון פינוקים, כאשר יש גם אפשרות להזמין ארוחת בוקר בתשלום נוסף.

מה היה לנו עד עכשיו?

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.