למי מתאים קירור תעשייתי?

כל מה שחשוב לכם לדעת על מערכות קירור תעשייתי במאמר הבא, כמו – מהי מערכת קירור תעשייתית, איך היא פועלת ועובדת, ולמי יש צורך בכך.

אם אתם מחפשים מידע על מערכות קירור תעשייתי – אתם יכולים להפסיק לחפש, שכן הגעתם למקום הנכון, ובדיוק על כך נדבר במאמר הנוכחי.

מערכת הקירור התעשייתי – מה היא כוללת?

מערכת קירור תעשייתי כוללת חלקים ומכשירים שונים, כמו מאייד, הנחשב ליחידה פנימית, ומעבה, המסווג בתור יחידה חיצונית. וזאת כאשר בתוך המעבה קיימים חלקים נוספים, כמו סוללת המעבה, מדחס, מפריד השמן, מאוורר הכולל מנגנון לוויסות המהירות (לשם שמירה ושליטה על לחץ הדחיסה) ולהגנת לחץ גבוה או נמוך, כונס נוזלים בעל מנגנון לשינוי מידת החום (בשביל להתמודד עם חימום או קירור יתר), וכך גם לוח חשמל ייעודי.

איך עובדות מערכות הקירור התעשייתי?

המדחס דוחס את הקרר ליחידת המעבה, על ידי מאווררים מתאימים, השואבים את החום מסוללת העיבוי, ובאמצעות הקרר הנמצא בסוללה, שמשנה את מצב הצבירה מגז לנוזל, ומזרים את הנוזל ליחידה הפנימית.
ואילו ביחידת הפנים ישנו רכיב, ששמו שסתום ההתפשטות, והתפקיד שלו הוא לשמר את כמות הקרר במצב צבירה נוזלי, בסוללת המאייד הפנימית, שגם עליה מותקנים מאווררים המבצעים פיזור של האוויר בחדר הקירור. וזאת כאשר בסוללת המאייד ישנו מנגנון נוסף, שתפקידו לקלוט את מידת החום שנוצרת עקב תהליכי השינוי במצב הצבירה של הקרר מנוזל לגז, ולהחזיר את הקרר שמצב הגז לתוך המדחס.
נוסף על אלו, מערכת קירור תעשייתי לרוב תכלול גם מערכת בקרה, שתפקידה הוא לשלוט על הטמפרטורות בחדר הקירור, ועל תפקודם של המדחסים הנמצאים בה, תוך מעקב מתמיד אחר הפעילות בחדרי הקירור וזיהוי מצב התקינות שלהם והבטחתו.

קירור תעשייתי – למי זה מתאים?

משמה של המערכת לקירור תעשייתי, ניתן להבין למי היא מתאימה, והתשובה היא כמובן לארגונים תעשייתיים, כמו מפעלים. בנוסף, קירור תעשייתי מתאים ודרוש לאחסון תרופות שונות, לפי חוקי משרד הבריאות בישראל. ולכן, אם יש לכם חנות פארם המוכרת תרופות, כנראה שתהיו חייבים להצטייד במערכת לקירור תעשייתי בבית העסק. ולעיתים, חלק מהעסקים בתחום המסעדנות ירצו גם הם להצטייד במערכות לקירור תעשייתי.

מערכות קירור תעשייתיות – רק עם חברת "ניק מערכות"

אם אתם מעוניינים במערכת לקירור תעשייתי, חשוב שתבחרו בהשכרת או רכישת מערכות קירור, רק מחברה אמינה, ותיקה ומקצועית, כמו חברת ניק מערכות הנדסה, הנחשבת לחברה המובילה בארץ, בתחומי התכנון, הבנייה והאחזקה של חדרי קירור, בגדלים שונים ובהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. החברה עובדת עם הספקים האירופאיים המובילים והנחשבים ביותר, ועומדת בתקנות האירופאיות והישראליות לסיפוק מערכות קירור תעשייתיות, והיא תשמח לייעץ לכם וללוות אתכם בכל התהליך של תכנון מערכות קירור תעשייתיות.

מה היה לנו עד עכשיו?

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.