לעשן כמו השפים הגדולים בעולם עם kamado

שמתם לב שקרה לנו משהו בשנתיים האחרונות? לפתע, יותר ויותר אנשים נכנסים לעולם הקולינרי ולומדים ליצור מטעמים נפלאים מכל מיני סוגים. בין היתר, החלו חובבי הבשרים להיכנס עמוק יותר לתחום, ולגלות דרכים חדשות להכניס בבשרים טעמים מיוחדים, ניחוחות ועוד. עם מנגלים מתקדמים ומעשנות בשר כגון kamado המוכרים והמעולים, אולי הגיע גם תורך להצטרף לחגיגה?

 

למה דווקא kamado

לפני שנרחיב על kamado עצמם, כדאי אולי להבין למה מלכתחילה לעבור למעשנות בשר? ובכן, מדובר בדרך שונה ומיוחדת להטמיע ארומות וטעמים מיוחדים בבשרים, בדגים ואפילו בירקות וגבינות. בעוד שמנגל בדרך כלל ישרוף את האלמנטים שאינם בשריים, המעשנה מאפשרת לשחרר מהם רובד שונה וייחודי.

ומה מיוחד במעשנות של קמאדו? ראשית, צורתן הביצתית והעובדה שהן עשויות מחומר קרמי, בניגוד למעשנות אחרות העשויות לרוב ברזל. לחומר הקרמי יתרון על הברזל, שכן הוא מאפשר לשמור על החום לאורך זמן ממושך, כך שאין צורך להשתמש ביותר מידי פחמים. בנוסף, אם בכל זאת תתגעגעו למנגל שלכם, ניתן להשתמש במעשנות של קמאדו כגריל סגור או פתוח!

 

נשמע טוב, נכון? זו רק ההתחלה!

  • מקור המילה "קמאדו" מגיע מיפן ומשמעותו היא תנור או כבשן. קיימות עדויות לכך שהשתמשו בו באסיה כבר לפני אלפיים שנה! המשמעות היא שמעשנות הקמאדו המוכרות לנו היום, הן גרסה מודרנית ומתקדמת לצורת בישול עתיקה ויעילה במיוחד, שהיה שווה לשמר עד היום. אחרי הכל, למה להחליף סוס מנצח כשאפשר לשדרג אותו?
  • יוקרה – יש משהו בציפוי המבריק של המעשנת ששומר על מראה יוקרתי, ורק תארו לכם את פניהם של האורחים שלכם שייכנסו לחצר ובכל פעם מחדש ייתקלו במכשיר הנפלא שממתין להם שם, עם מטעמים מעוררי תיאבון המתבשלים בתוכו.
  • יעילות – עם המעשנת מגיעים עם מדפי צד מתקפלים, גלגלים יציבים וגדולים, רשתות נירוסטה איכותיות בשתי קומות, ידית עץ ששומרת על טמפרטורה נוחה למגע, ועוד. הכל כדי ליצור את סביבת העבודה הנוחה והיעילה ביותר לכל אדם חובב בישול שמעוניין להפיק את הטעמים הטובים ביותר מחומרי הגלם שלו.
  • מעשנו מסוגים שוניםמעשנת חשמלית ומעשנת גז קיימות גם כן, והן פתרון מעולה למי שרוצה ליהנות מהטעמים המעושנים המיוחדים בלי להתאמץ. מה לעשות, לא לכולם יש זמן להתעסק עם פחמים וגחלים ולמרבה המזל, kamado הבינו את זה בזמן ויצרו את הגרסאות הללו בכדי שכולם ללא יוצא מהכלל, יוכלו להמשיך לבשל וליצור מטעמים כיד הדמיון.

 

תתכוננו לארח כל שבוע מחדש

החיסרון היחיד של kamado מגיע כמובן מהיתרון הכי גדול שלו – הטעמים המיוחדים! כדאי שתתחילו להתכונן כי ממש בקרוב, אחרי האירוח הראשון עם המעשנה החדשה, החברים והמשפחה עומדים להתמכר והחצר שלכם עומדת להפוך לנקודת מפגש מרכזית. אז איך אומרים? שיהיה בתאבון!

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.