מדוע מומלץ לפתוח חברה בחו"ל?

האתגר הברור ביותר הוא היעדר תשתית. אין מערכת חשמל, מים או ביוב. יש מעט כבישים סלולים ואין תחבורה ציבורית. יש גם אתגרים עם שלטון החוק. במדינה יש מערכת משפט חלשה והרבה שחיתות. קשה לאכוף חוזים וזכויות קניין, מה שעלול להקשות על עשיית עסקים בארץ. איחוד האמירויות הוא מקום נהדר לפתוח בו עסק. זוהי מדינה פתוחה, עם הזדמנויות נהדרות לחדשנות וצמיחה. איחוד האמירויות גם מחוברות היטב לעולם, מה שמקל על ייצוא המוצרים שלך.

ישנן סיבות רבות מדוע איחוד האמירויות הוא המקום המושלם לעשות עסקים:

– לאיחוד האמירויות יש כלכלה פורחת והיא מציעה כמה מהתשתיות הטובות בעולם.

– במדינה יש אוכלוסייה של רק 9 מיליון איש, כלומר יש הרבה מקום לעסקים חדשים ולפיתוח.

– אין הגבלות על בעלות זרה או על עבודה זרה, מה שמאפשר לחברות לצמוח בקצב מואץ.

– למדינה יש כמה מעלויות הייצור הנמוכות בעולם, מה שהופך אותה לאטרקטיבית מאוד עבור חברות ייצור המחפשות

פתיחת חברה בחול

פתיחת חברה בחול היא משימה לא פשוטה. ישנם היבטים שונים שיש לקחת בחשבון וחשוב לקבל את כל המידע לפני שתחליטו להמשיך במיזם. אם אי פעם הייתם באיים הקריביים, תדעו שזה מקום יפהפה. החול לבן ויש עצי דקל בכל מקום. החופים בתוליים והמים צלולים. יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני פתיחת עסק באזור זה. לדוגמה, יכול להיות קשה למצוא עובדים שמוכנים לעבור מארץ מוצאם לעבודה בחברה שלך. פתיחת חברה בחול יכולה להיות רעיון טוב אם אתם מחפשים אפשרות זולה וגמישה יותר לפתיחת העסק שלכם. מצד שני, יכול להיות קשה למצוא עובדים מוסמכים ואולי יהיה קשה למצוא משקיעים. כדי לפתוח חברה בחול, צריך שיהיה לך מספיק כסף לשכר דירה, שירותים והוצאות אחרות. אתה גם צריך לשלם עבור הוצאות מחיה כמו מזון ותחבורה. אם תרצו משקיעים או עובדים, תזדקקו לחלל משרדים קרוב מספיק כדי שיוכלו לנסוע מהבתים או מגוריהם.

איחוד האמירויות הערביות הוא המקום המושלם לפתוח בו חברה. זוהי מדינה שנבנתה מאפס, והיא ביתם של יזמים רבים שעשו את הצלחתם במדינה הזו. לאיחוד האמירויות יש משטר מס נוח מאוד לעסקים, ללא מסים על רווחי חברות או דיבידנדים שמשולמים על ידי חברות. באיחוד האמירויות אין גם מס רווחי הון, ניכוי מס במקור על תמלוגים ועמלות עבור שירותים טכניים, כמו גם אין מיסי עיזבון או ירושה. פתיחת חברה בחול, או איחוד האמירויות, היא תהליך מורכב. חשוב שתהיה הבנה טובה של הסביבה החוקית והרגולטורית, כמו גם את הגורמים התרבותיים שישפיעו על העסק שלך. איחוד האמירויות ביססה את עצמה כאחד היעדים העסקיים האטרקטיביים ביותר באזור MENA. איחוד האמירויות ראתה צמיחה כלכלית מהירה בשנים האחרונות וכיום היא אחת המדינות העשירות בעולם, עם התמ"ג לנפש של $49,000 (2016).

כלכלת איחוד האמירויות מונעת על ידי יצוא נפט וגז, אך גם נהנית ממעמדה בנתיבי סחר עולמיים מרכזיים. מיקומה האסטרטגי של המדינה על נתיבים בינלאומיים מרכזיים איפשר לה להפוך למוקד חשוב לסחר בין אסיה לאירופה. על מנת לפתוח חברה בחול יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחקור את החוקים והתקנות עבור המדינה שלך. תצטרך גם לחקור את הדרישות לפתיחת חברה במדינה שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.