מטאטא חשמלי – למה הוא מסוגל?

העולם המודרני מתחדש מעת לעת בעוד ועוד מכשירים ומוצרים חכמים. אלו מקלים על החיים שלנו והופכים פעולות שונות שהתרגלנו לעשות אותם באמצעים מורכבים למהירות ויעילות פי כמה וכמה. אז יש לנו כבר הרבה מאוד מכשירים חכמים בתעשייה שאותם אפשר לנהל ולכוון באופן מדויק ממש.

המטאטא החשמלי הוא רק אחד מהם.

המטאטא החשמלי כשמו כן הוא. הוא מונע על ידי חשמל והודות לו הניקוי והטאטוא של שטחים גדולים הופכים להיות פשוטים וקלים ללא כל הפעלת מאמץ מצידנו.

התוצאות אם שאלתם, יעילות מאוד.

מהם המאפיינים של שואב האבק החשמלי?

·        עוצמה – עוצמות הניקוי של שואב האבק החשמלי הן גבוהות מאוד. המטאטא מסוגל לגרוף לכלוך כמעט בכל גודל. מגרגר אבק ועד פחית… אפשר גם לשלוט על מהירות העבודה וכך להתאים אותו למשטחים השונים.

·        מטאטא אלחוטי ומטאטא עם כבל – לרוב המטאטאים החשמליים המוצעים בשוק הם אלחוטיים ופועלים בלי כבל. יש בהם סוללה נטענת. אך יש גם את המטאטאים החשמליים המחוברים לכבל חשמל.

·        מטאטא עם מיכל ריקון – יש למטאטאים הללו מיכלים מיוחדים לאיסוף הלכלוך כאשר בסיום סיבוב הניקיון מרוקנים את המיכל לצורך הטאטוא הבא.

·        מטאטא שקט – לא כל מטאטא חשמלי הוא שקט אך יש בהחלט אפשרות לבחור מטאטא שפועל בשקט יחסית וכך הוא לא יהפוך לגורם מטריד בעת ביצוע הניקיון.

·        חיי הסוללה – חשוב לשים לב ולברר כמה זמן עבודה יש לסוללה הנטענת. יש סוגים שונים של סוללות. ברור שעדיף לקחת מוצר שיהיה יעיל למשך זמן ארוך ככל היותר.

איך בוחרים את המטאטא החשמלי?

אז אם גם אתם רוצים להקל על עצמכם ועל העובדים שלכם ולרכוש מטאטא חשמלי, עליכם לשים לב לנתונים הבאים:

1.     גודל השטח – ככל שהשטח שלכם הוא גדול יותר יהיה עליכם לבחור מטאטא בעל יכולות טובות יותר. הן מבחינת הרוחב של המכונה והן מבחינת החוזק של המכונה.

2.     ניקיון של שטח מקורה או שטח חיצוני – חשוב לתת את הדעת ולהתאים את המכונה בהתאם לסוג השטח. תחזוקה של שטח מקורה שונה מאוד מתחזוקה של שטח פתוח ויש לבחור את המכונה שתיתן מענה יעיל בהתאם לצרכים.

3.     סוג הניקיון – מהן הציפיות שיש לכם מהמטאטא? האם רק איסוף הפסולת או גם שטיפה במים? יש לבחור את הכלי הנכון בהתאם.

 לסיכום, המטאטא החשמלי הוא בהחלט כלי יעיל והוא מסוגל לבצע את עבודות הניקוי באופן יסודי במיוחד. כפי שכבר ציינו, המטאטא החשמלי מסוגל לנקות היטב בכל מקום ובכל פינה גם במקומות שם אליהם אין ממש גישה.

מדובר במוצר מעולה לכל מקום גדול כמו חניונים גדולים, מגרשים, אולמות, קניונים וכן הלאה.

אך על מנת שאכן תפיקו את מלוא התועלת מהמוצר, בחרו מכונה איכותית של יצרן מוכר שיטאטא עבורכם את השטח ביסודיות.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.