מנעולן /פורץ דלתות ומחליף צילינדרים – מתי ואיך להיעזר בו בפריצת דלתות דירה ו/או החלפת צילינדר בדלת?

מומחה פורץ דלתות / מנעולן דירות הוא מי שרכש הכשרה רשמית בתחום, יש לו הידע, הניסיון והכלים לפתרון כל סוגי הבעיות.

פורץ דלתות מיומן יודע לפרוץ לכל סוגי הדלתות והצילינדרים מבלי לגרום נזק כלשהו.

 

מתי צריך פורץ דלתות?

  • פריצת דלתות ומנעולים נדרשת בדרך כלל באופן דחוף ובחירום, כאשר לא מצליחים לפתוח דלת או מנעול, אבד המפתח, מפתח נישבר בדלת עקב קושי בפתיחתה וכו'.
  • פורץ דלתות ומנעולים יכול לפתור את הבעיה במקצועיות ובמהירות.
  • פורץ דלתות מקצועי עבר הכשרה והוסמך בתחום פריצת המנעולים מסוגים שונים כמו מנעולי בתים ורכבים.הוא מחזיק בכלי פריצה שונים ויחודיים שבאמצעותם הוא מבצע את עבודתו
  • מומלץ לא לבצע פריצת מנעולים ודלתות באופן עצמאי, משום שחוסר ידע , כלים ומקצועיות עלולים לגרום לנזק לדלת שבסופו של דבר יעלה לכם יותר.
  • מאחר ושירותי פריצה נדרשים באופן מידי, כדאי לבחור פורץ דלתות שיגיע אליכם במהירות, יהיה זמין 24/7, ויבצע העבודה במהירות, יעילות וללא נזק

 

דוגמאות לעבודות שבוצעו הקשורות בנושא פריצת דלתות ודירות והחלפת צילינדרים

עקב תקלה בלחצן מצוקה היה חשש לחיי אדם. בוצעה פריצה על ידי כוחות כיבוי אש בזמן של לחצן ניתן לראות בתמונה את ההנזק הרב שנגרם לדלת. על ידי ישראל הפורץ בוצעה החלפת דלת חדשה בהתאמה בבית הלקוח הכוללת כמובן החלפת צילינדר / מנעול בדלת . מצורפת תמונה לאחר ההתקנה של הדלת החדשה.

מנעולן דירות ופורץ רכבים מומחה

בעת כניסה לבית חדש או שכור, אין לדעת אצל מי היה המפתח של הבית שלכם ואם ישנו אצל מישהו העתק למפתח של הבית שלכם. מומלץ להחליף לצילינדר חדש עם מפתחות חדשים בכניסה לבית חדש או שכור. כידוע, קבלנים מוסרים מפתחות של הבית לכל בעלי המקצוע הקשורים לטיפול בדירה: רצפים, אינסטלטורים צבעי חשמלאי, טכנאי מיזוג אויר ועוד.

בוצעה החלפת צילינדר דלת במעבר לכניסה לבית חדש [לפניי הובלת הריהוט והחפצים יקריי ערך לדירה החדשה.[

לבקשת הלקוח, הוחלפו צילינדרים בדלת הראשית לבית ולמחסן הדירה שבבעלות הדייר.

יש חשיבות רבה להחלפת צילינדרים בעת כניסה לבית כדי למנוע תחושה לא נעימה שיתכן שיש מפתח לדירה שלכם אצל אחד מבעליי המיקצוע או הקבלן. כך תוכלו לישון בשקט בדירה החדשה.

מנעולן דירות ופורץ רכבים מומחה

לחצו לסרטון הוידאו המלא ביו טיוב . באדיבות ישראל עזרא הפורץ

מה עוד יוכל לעשות עבורכם מנעולן דירות / פורץ דלתות מקצועי?

  • פריצה לכל סוגי הדלתות  , תיקוני דלתות והחלפת צילינדרים לכל הדלתות , החלפת סט פירזול לדלתות פלדלת ודלתות פנים . 
  • החלפת כל סוגי המנעולים והצילינדרים 
  • החלפת כל סוגיי המנגנונים . התקנת עיניות דיגיטליות /רגילות /מקליטות .
  • התקנת סף דלת פנים וחוץ 
  • החלפת ידיות לכל הדלתות.
  • החלפת צילינדר
  • תיקון דלתות 
  • החלפת מנעול 
  • פריצת מנעול 
  • החלפת ידית קבועה לנעה ולהיפך.
  • פריצת דלת טרוקה
  • החלפת צילינדר בדלת רב בריח 
  • התקנת מנעול עליון לדלת (מנעול כספת) 
  • כיוון צירים והרמת הדלת /דלת חורקת בריצפה, דלתות פנים וחוץ ודלתות כניסה…
  • החלפת כל סוגיי הצילינדרים מצילינדר בסיסי  למובחרים כמו: mtl800 / לוקסיס רב בריח / לוקסיס id / קבאה / mt5 / ava אשר מוגנים מפני פריצה שקטה לביטחון הלקוח,  המחירים כמובן בהתאם לרמה שלהם  ,מנגנוני  רב בריח, חוסם ועוד… וגם לדלתות פנים
מנעולן דירות ופורץ רכבים מומחה

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.