עור רגיש: כיצד להתאפר נכון ולשמור על טיפוח העור?

איפור מהווה דבר בסיסי וחשוב כמעט לכל אישה. האיפור מהווה חלק משגרת טיפוח יומיומית אשר מעניקה לאישה הרגשה טובה ומשפיעה רבות על הדימוי העצמי ועל הביטחון העצמי שלה.

מעבר לעובדה שניתן להעלים פגמי עור שונים באמצעות איפור איכותי, איפור ללא ספק מעניק לכל אישה הרגשה טובה. בעוד שנערות צעירות יכולות להסתפק במייקאפ מינימלי בלבד כחלק משגרת האיפור היומית שלהם, נשים רבות זקוקות למוצרי איפור מגוונים ואיכותיים לצורך יצירת מראה מושלם.

ההיצע כיום בתחום מוצרי איפור הינו מגוון מאוד. אחד הדברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם ברכישת מוצרי איפור הוא ההתאמה של המוצר לסוג העור של האישה והיכולת של המוצר לשמור על בריאות וטיפוח עור הפנים שלה.

מדוע נערות רבות בגיל ההתבגרות רוצות להתאפר?

נערות רבות בגיל ההתבגרות מתחילות להתאפר עקב לחץ חברתי, ביטחון עצמי נמוך ו/או שילוב של השניים. בדרך כלל. נערות מושפעות ממובילות דעת קהל ברשתות החברתיות השונות, מהסביבה הקרובה ועוד. הרצון להתאפר נובע מהרצון להרגיש שייכות חברתית, להיות כמו כולם ואף לבלוט בשטח. האיפור מהווה חלק בלתי נפרד מקודי הלבוש המקובלים כמו נורמה חברתית של ממש. יחד עם זאת, לא כל הנשים מתאפרות עקב לחץ חברתי או השפעה מהסביבה. ישנן נשים המתאפרות בגיל ההתבגרות עקב פיגמנטציה, פצעי בגרות, אקנה ועוד.

מה מאפיין את עורן של המתבגרות הצעירות והאם כל מייקאפ יכול להתאים לסוג העור הזה?

עורן של מתבגרות צעירות בעל מרקם קליל. כלומר, מייקאפ מינימלי בלבד יכול להספיק לנערות צעירות לעומתן, נשים מבוגרות יותר ידרשו מייקאפ איכותי יותר הכולל חומרים הרלוונטיים להזנת העור, טשטוש קמטים ועוד. רצוי לבחור מייקאפ אשר מספק גם הגנה לעור מפני קרני השמש.

כיצד יש למרוח מייקאפ בגילאים האלה

 

טיפים לאיפור עור רגיש שכדאי ליישם כשמתאפרים:

 

  • כמה דקות לפני שמתאפרים, יש למרוח על אזור הפנים והצוואר קרם לחות. קרם לחות גורם לנקבוביות להיפתח. לכן, יש להמתין עד שהנקבוביות ייסגרו לפני שמשתמשים במייקאפ.

 

  • ניתן להשתמש בספוגית למריחת מייקאפ. יש להרטיב את הספוגית ולסחוט אותה היטב. את החומר שעל הספוג יש למרוח בטפיחות, ולא במריחה. יש להתחיל מעצם הלחי ומעלה, ולאחר מכן לעבור אל האזור שמתחת לעיניים והעפעפיים, להמשיך לכיוון האף ולסיום, למרוח על המצח.

 

  • נשים בעלות קמטוטים, יכולות למרוח את המייקאפ על ידי כריות האצבעות. טשטוש קמטי הבעה יכול להיעשות על ידי מריחת מייקאפ המכיל לחות (אין למרוח בתנועה סיבובית, אלא רק בטפיחות קלות בלבד). יש להימנע מלמרוח מייקאפ ללא לחות מכיוון שהוא גורם להבלטת חריצים וקמטים בפנים.

 

  • מברשת גדולה בעלת פודרה קצת כהה יותר או סומק בצבע שזוף טבעי תטשטש את הגבולות באזור האוזניים והצוואר.

 

  • מומלץ להימנע משימוש בכמויות גדולות של מייקאפ. אם ישנן בעיות בעור הפנים, כמו למשל פיגמנטציה או אקנה, יש למרוח קונסילר על האזורים הרגישים יותר. רק לבסוף, יש למרוח את המייקאפ.

 

  • במהלך מריחת המייקאפ, כדאי לקבע עם קצת פודרה כדי למנוע מהעור להבריק.

 

האם נכון להניח מייקאפ לכל אורך היום או לתת לעור מעט לנוח?

יש לתת לעור לנוח. העור חייב לנוח, להיפטר מתאים מתים ולהיחשף לחמצן. מייקאפ הנשאר יותר מדי זמן על הפנים, עשוי להגביר את הסיכון למחלות עור שונות, כמו:

  1. יובש – עשוי לזרז הופעה של קמטים על העור.
  2. אקנה – סתימת הנקבוביות, מה שעשוי לגרום לתהליך דלקתי בעור הפנים.
  3. גירוי של העיניים – העיניים עשויות לספוג את המסקרה, אייליינר והצלליות וכתוצאה מכך לגרום לתחושת גירוי בעיניים.
  4. דלקות – חיידקים מתרבים בקלות רבה תחת שכבת איפור סמיכה.

 

השלמת טיפוח הפנים בגיל ההתבגרות וכיצד לשמור על עור הפנים

חשוב מאוד לשמור על עור הפנים וטיפוחו בגיל ההתבגרות. ניתן לעשות זאת באמצעות שמירה על היגיינת העור ותכשירי לחות שונים. טיפים לאיפור עור רגיש יכולים לסייע מאוד, אך אינם מהווים תחליף לטיפוח ושמירת עור הפנים ועל כן, יש לבחור במוצרים איכותיים של מותגים מובילים.

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.