עכשיו זה הזמן לכסא ארגונומי!

שגרת החיים המודרנית סובבת סביב ישיבה. מרבית המקצועות של העולם החדש מצריכים ישיבה מול מחשב, מסגרות לימודיות מתאפיינות בישיבה ממושכת מול מורה או מסך ומרבית פעילויות הפנאי שלנו כמו קריאת ספרים, צפייה בטלוויזיה וסתם אירוח חברים מסתכמות באחוזים גבוהים של ישיבה מסך הזמן הכולל.

למרות התחושה הרווחת שבישיבה, הפעולה הזו כן שואבת מן הגוף מאמצים עקב עומס על הגב התחתון ושמירה על יציבות בעזרת שרירי הליבה. ישיבה מרובה ולא נכונה היא אחד הגורמים העיקריים לכאבי גב בעידן המודרני.

מעבר לתזוזה הנדרשת  מפעם לפעם כדי להפחית עומסים להישמר מפני ניוון, ניתן למצוא תועלת רבה בכסאות מיוחדים הנקראים כסאות ארגונומיים.

מהו כסא ארגונומי?

כסא ארגונומי הוא כסא מתאים באופן אישי לאדם המשתמש בשימוש קבוע – על מידותיו וסוג העיסוק שלו. ניתן למצוא כסאות ארגונומיים תחת הכותרת כסאות מנהלים אך אין זה מחייב את היושבים עליהם לנהל דבר מלבד את עצמם. ארגונומיה היא תחום המחקר העוסק בהתאמת מערכות טכנולוגיות לבריאותו ונוחיותו של האדם ומכאן שמם של הכסאות הללו.

בבחירת כסא ארגונומי למשרד, לבית או לעסק, יש להתחשב במספר גורמים כדי להבטיח את התאמתו של הכסא למשתמש.

 

איך לבחור כסא ארגונומי איכותי?

  • אופציה לשחרור ונעילה של משענת הגף תבטיח את האפשרות להיות בתנועה תוך כדי ישיבה מה שישפר את פעילות השרירים וזרימת הדם בגוף.
  • עומק מושב מתכוונן היא פונקציה בכסא ארגונומי שתסייע להתאים אותו למידות הפיזיות של המשתמש.
  • כוונון תומך הגב התחתון הוא מנגנון המסייע בהתאמה אישית למבנה הגב של המשתמש ומקל על העומס המצטבר בגף התחתון בעת הישיבה.
  • מספר זרועות גדול יותר של הכסא על הקרקע מגביר את יציבותו עליה ומאפשר ביטחון בישיבה.
  • גובה כסא מתכוונן שיאפשר ריבוי משתמשים או התאמה לשולחנות שונים ובודות מסוגים שונים.
  • ריפוד יציב, נוח ואוורירי שלא יוריד מאיכות חוויית הישיבה גם לאחר זמן ממושך.

 

איפה קונים כסא ארגונומי?

הכסא משמש אותנו לשנים רבות מתוכן אנו מבלים את מרבית זמננו בישיבה עליו ומכאן שהוא בעל פוטנציאל לבלאי כמו כל מוצר אחר. קנייה של כסא ארגונומי עדיפה דרך חברות המציעות תמיכה ואחריות על תיקונים כדי לשמור על שימוש ראוי בכסא. כסא ארגונומי של סימון למשל מבטיח מוצר איכותי ותמיכה אישית בלקוח.

 

למה להתייחס בעת התאמת הכסא למשתמש?

  • גובה המושב מאפשר לשתי כפות הרגליים להיות מונחות על הרצפה.
  • משענות הידיים תואמות בגובהן לגובה משטח העבודה.
  • רווח בין קצה המושב לשוק יעיד על התאמה נכונה של עומק ורוחב המושב.
  • משענת גב מדויקת בשיפועה למבנה הגב של המשתמש.

נקודה אחרונה שיש לזכור לאחר קניית כסא ארגונומי היא שהרכישה שלו מועילה מאוד לבריאות הגוף ומשפרת ביצועים בעבודה, אך היא אינה מחליפה פעילות תנועתית כזו או אחרת שרצוי להקפיד עליה במהלך היום.

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.