פנלים ליצור אנרגיה סולארית

 

כיום מערכות סולאריות מהוות מערכות פופולאריות מאוד לצורך ייצור חשמל מאנרגיית השמש. מדובר על מערכת שיכולה לאפשר לכל אדם להרוויח לא מעט מייצור החשמל בצורה שכזאת וכמובן, לתרום לאיכות הסביבה. המרכיב הבסיסי של המערכות הסולאריות הוא כמובן הפנאלים הסולריים אשר אחראיים על קליטת השמש בכדי לייצר ממנה חשמל. יש לבחור את הפנלים הנבחרים למערכת בצורה הטובה ביותר על מנת שקליטת השמש תהיה מקסימלית ובהתאם לכך החשמל שיופק יהיה מקסימלי

מהו פאנל סולארי?

פאנל סולארי מורכב ברובו מתאי סיליקון. ניתן למצוא כיום 3 סוגים של הקולטים המדוברים: תא סילקון רב גבישי, תא סילקון חד גבישי ותאים דקים, לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו. אור הפוגע בתא הפוטו חשמלי המורכב למעשה משני חומרים מסוימים, גורם לפליטת אנרגיה חשמלית. כאשר מחברים מוליכים חשמליים לשני החומרים הצמודים הללו מקבלים זרם חשמלי. ההספק של כל פאנל סולארי שמהווה בעצם את יכולת ייצור החשמל של הפאנל, תקבע בהתאם לכל יצרן. היא תוגדר באמצעות הסימון WP.

https://fenergy.co.il/  גלובל סולאריס

כיצד יקבע ההספק של פאנל סולארי?

ההספק המתקבל מפאנל סולארי תלוי בעוצמה של האור, כאשר אור חזק כאמור מייצר זרם גדול. כמו כן, ההספק תלוי בטמפרטורה של הפאנל כאשר טמפרטורה גבוהה גורמת להקטנת הזרם. WP היא יחידה מלאכותית שהוגדרה למטרת תקינה. ההספק שהיא מייצגת מבוסס על תנאי עבודה מעבדה אופטימאליים. חשוב לבחור פאנלים שיכולת ייצור החשמל שלהם מקסימליים וכן חשוב מאוד למקם את הפאנלים בסביבה שבה יש מספיק אור שמש בכדי שהפאנלים יבצעו את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

מה ההבדל בין היצרנים בפאנלים הסולריים?

מערכת סולארית היא מערכת שחייבת להיות עמידה לאורך שנים ועל כן, כאשר רוכשים פאנלים יש לשים דגש על האמינות והאחריות שמספק היצרן. כיום יש מספר יצרני פאנלים סולריים ולוחות סולאריים בעולם כולו ומרבית הפאנלים שמגיעים לישראל הם מיובאים. ניתן למצוא בישראל אחד משלושה סוגי יצרנים: יצרני פאנלים גרמניים בעלי תו תקן גרמני שכן הם נבדקים בגרמניה, יצאני פאנלים גרמניים המייצרים את הפאנלים בסין ובודקים אותם בגרמניה ולכן גם להם יש תו תקן גרמני ויצרני פאנלים סיניים אשר הייצור שלכם וגם הבדיקה שלהם מתבצעים בסין.

אחראיות על פאנלים סולאריים

האחראיות על הפאנלים הסולאריים מתחלקת לשניים: אחראיות מוצר שבה מתחייב היצרן להחליף פאנלים פגומים בחדשים לאורך כל תקופת האחראיות. מדובר על תקופת אחראיות שנעה בין 5 ל10 שנים ואחראיות תפוקה שבה היצרן מבטיח שירידת התפוקה לאורך השנים תהיה מוגבלת. חשוב מאוד לשים לב לנתונים של ירידת התפוקה לאורך השנים וזאת בכדי לבחור את הפאנלים הטובים והמוצלחים ביותר בהתאם לצרכים שלכם, לתקציב שלכם ועוד.

פאנלים סולאריים מהווים ללא ספק חלק בסיסי וחשוב מאוד בכל מערכת סולארית ועל כן, יש לבחור אותם בקפידה.

.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.

אבטחת מידע
פתרונות מחשוב לעסקים ב-2024

עולם המחשוב לעסקים הוא עולם מפותח הממשיך להתחדש מיום ליום ומהווה בסיס איתן וחזק לפעילות עסקית טובה ובטיחותית. שירות זה מתמקד בעיקר בהענקת פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לצורך שיפור היכולות הארגוניות, הגברת היציבות של התשתיות הקיימות ושיפור תפוקת העבודה. מה השירות כולל, ומאיפה מתחילים להתאים אותו ברמה האישית לכל ארגון? כל הפרטים כאן.