קניית משרדים להשקעה – למי זה יכול להתאים?

כאשר אנחנו רוצים לקנות נכס נדל"ן להשקעה אנחנו לא חייבים לקנות נכס כמו דירה או בית פרטיים. קניית משרדים להשקעה יכולה להיות אפיק השקעה משתלם הרבה יותר פעמים רבות מאשר קנייה של דירה או בית פרטיים. קנייה של משרד להשקעה יכולה להיות להתאים לאנשי עסקים וליזמים. כאשר אנחנו קונים משרד להשקעה את הרווח מהנכס נעשה דרך השכרה שלו לחברות. ניתן להשכיר משרדים באלפי שקלים בחודש לחברות מכל הסוגים מחברות הייטק ועד חברות עורכי דין או רואי חשבון.

 

קניית משרדים להשקעה – האם זה משתלם מבחינה כלכלית?

קנייה של משרדים להשקעה יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית – כי היא מהווה עסק מכניס לכל דבר. כאשר אנחנו בעלים של בניין משרדים או משרד בודד אנחנו יכולים להשכיר אותו תמורת מאות אלפי שקלים בשנה. כמעט כל בעל מקצוע מעורך דין ועד פסיכולוג או רופא פרטי – צריך שיהיה לו משרד בו הוא יוכל לעבוד ולקבל מטופלים ולקוחות. קניית משרדים להשקעה יכולה להיות הוצאה זולה יותר מצד אחד מאשר קנייה של דירה למגורים – כי ברוב המקרים השטח של המשרד שנקנה יהיה קטן יותר (ולכן זול יותר) משטח של דירה למגורים.

 

איפה כדאי לנו לקנות משרד להשקעה?

אם אנחנו רוצים לקנות משרד להשקעה כדאי לנו לבדוק טוב מאוד באיזה אזור המשרד שאנחנו קונים. לרוב, נהוג לקנות משרדים באזורי עבודה או באזורים כמו אזורי תעשיה עירוניים. קניית משרדים להשקעה במרכז הארץ נחשבת לעסק מכניס יותר מאשר קניית נכס כמו משרד בדרום או בצפון הארץ. למה? הרבה יותר קל להשכיר משרד לעסקים במרכז העסק מאשר להשכיר משרד בדרום או בצפון הארץ, כי אזור גוש דן הוא מרכז העסקים של ישראל.

למה חשוב לשים לב שקונים משרד להשקעה?

כאשר אנחנו קונים משרד להשקעה חשוב שנשים לב למספר גורמים שונים כמו:

  • המיקום בארץ של המשרד
  • הנגישות של המשרד לתחבורה ציבורית (בעיקר רכבת ואוטובוסים)
  • אילו עסקים אחרים יש באותו הבניין\אזור
  • האם יש חניה במשרד
  • מה גודל המשרד
  • מה גובה הארנונה שנדרשת מעסקים במקום בו המשרד ממוקם

קניית משרדים להשקעה יכולה להיות הדרך שלנו להגיע להכנסה נוספת גבוה מדי חודש. כאשר אנחנו משכירים משרדים אנחנו יכולים להגיע להכנסה נוספת של עוד כמה מאות או אפילו אלפי שקלים של רווח נקי בחודש.

בסופו של דבר, אם אנחנו רוצים להשקיע את הכסף שלנו בקניית נכס נדל"ן כדאי לנו לחשוב טוב מה עדיף לנו לקנות: דירה או משרד? התשובה שנגיע אליה יכולה להפתיע אותנו מאוד. פעמים רבות הרבה יותר ישתלם לנו לקנות משרד מאשר לקנות דירה שלמה במיוחד באזורי הביקוש בהם המחירים של הנדל"ן (כל סוגי הנדל"ן) גבוהים מאוד.

מה היה לנו עד עכשיו?

smart house
העתיד של בתים חכמים: שילוב כלים פיננסיים

אם בתחילת הדרך "בית חכם" אפשר בעיקר שליטה על התאורה, הטמפרטורה וכו', הצעד הבא הוא שילוב של כלים הרבה יותר מגוונים. בעתיד הקרוב מאוד, הבית שלכם יוכל לספק לכם כלים פיננסיים מתקדמים, לסייע לכם לנהל את הכסף שלכם טוב יותר ולקחת את השליטה בידיים – בצורה הכי נוחה וחלקה שיש.

תחזוקת חנות למשיכת לקוחות

בסביבת הקמעונאות התחרותית של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של תחזוקת חנות. זהו תחום רב-פנים, לא רק שומר על האסתטיקה של חלל קמעונאי אלא גם מבטיח את היעילות התפעולית, הבטיחות ורווחת העובדים והלקוחות כאחד. הרושם הראשוני שחנות יוצרת יכול להיות לעתים קרובות הגורם המכריע עבור לקוחות שבוחרים היכן לקנות. מעבר למראה בלבד, המערכות המורכבות ששומרות על חנות מתפקדת בצורה חלקה, כגון חשמל, אינסטלציה ומיזוג אוויר, דורשות תשומת לב קבועה כדי למנוע תקלות יקרות. יתר על כן, בעידן שבו בריאות ובטיחות תפסו את מרכז הבמה, חנות מתוחזקת היטב תורמת משמעותית לבריאות ולרווחה של כל מי שנכנס דרך דלתותיה. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף לתחזוקת חנויות, תוך הדגשת חשיבותו והעצות הטובות ביותר להבטחת אריכות הימים וההצלחה של עסקי קמעונאות.

האזנה לטלפון
איך מאזינים לטלפון נייד?

כחוקר פרטי, היכולת לנהל מעקבים ולאסוף מידע באופן דיסקרטי חיונית להצלחת כל חקירה. האזנה לטלפון נייד יכולה לספק תובנות חיוניות, שיחות והוכחות שיכולות לסייע בחשיפת האמת.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

המדריך לחופשת הקיץ 2024: טיפים, יעדים ותכנון

עם התקרבותו של קיץ 2024, ההתרגשות מתכנון חופשת הקיץ האולטימטיבית מתחילה לבעבע בלבבותיהם של רבים. בעולם השופע בתרבויות מגוונות, נופים עוצרי נשימה והרפתקאות אינסופיות, המשימה לתכנן את החופשה המושלמת יכולה להיות גם מרגשת וגם מכריעה. מדריך זה נועד לפשט את התהליך הזה, ולהציע מפת דרכים מקיפה ליצירת מסע קיץ שהוא לא רק בלתי נשכח אלא גם חלק ובטוח. מבחירת היעד האידיאלי שמתאים לחלומות ולמסגרת התקציב, ועד הבטחת חוויה מעשירה מבחינה תרבותית על רקע של בטיחות ונוחות, כל ההיבטים מכוסים. ברוכים הבאים לצעד הראשון שלכם לקראת קיץ 2024 שמבטיח להיות מעניין.

מארז ליולדת
הייתה לידה? קונים מארז ליולדת!

יש אירועים שפשוט כיף להביא בהם מתנות. ככל שהאירוע מרגש יותר, כך המתנה מהנה יותר לנתינה, ומה יכול להיות מרגש יותר מלידה? תינוק חדש בא

לימודים
בגרות לאחר המלחמה: בחינת הקלות לתלמידי ישראל

ישראל התמודדה עם סכסוכים רבים במהלך השנים, שהובילה להשפעה משמעותית על אזרחיה, במיוחד על סטודנטים. המחיר הרגשי של חיים במדינה שסועת מלחמה יכול להשפיע על הביצועים האקדמיים ועל הרווחה.